Alice Springs

jag lyssnar pa ace of base.
ler for mig sjalv och tanker mig tillbaka.
jag langtar redan tillbaka.
om jag hade mer tid skulle jag aldrig akt darifran.
.
sitter i alice springs, pa hostel Haven.
regnet slar i backen och blixtrarna hackar sig genom himmelen som for att saga att vi inte har nagon makt alls har.
alice springs tillhor fortfarande naturen.
.
den sista dagen i Cairns akte jag och laura pa snorklingstur pa barriarrevet.
himla vackert..
vi sag clownfiskar, stingrays och massa annat tjusigt.
revet ar underbart och det ar fruktansvart sorgligt att inse att det ar doende.
varldens storsta levanda organism.
.
pa kvallen delade vi en stor pase goon.
sen blev det som alltid helt ovantat kul och inte alls som jag raknat med.
men jag hittade folk att dansa, prata och dricka med.
for ar man bara glad sa kan man prata med nastan vem som helst.
bra det.
.
idag hade jag och laura hejdafrukost tillsammans.
vi fungerade valdigt bra tillsammans, och det kanns synd att dela pa sig
men alla delar pa sig.
.
jag skulle kunna skriva sa himla mycket om allt. om a.
men da blir det ingen reseblogg langre. ni far lyssna pa allt nar jag kommer hem.
puss pa er

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag lyssnar på Kite. alltså my girl and I är det finaste som finns tror jag



Men Malin åh jag vill verkligen verklilgen dyka ibarriärrevet, det är något jag måste göra i livet, åh du måste berätta allt om det när du kommer hem!



sånna kvällar är alltid bäst! när man inte trodde att det skulle bli så, så bara blev det jätte bra!

2010-12-09 @ 17:02:27
Postat av: Emelie

Ta det lugnt i stormen!! Hoppas att det lugnar ner sig snart så att du får se Ayers Rock i blå himmel! ;)

Låter som att Cairns var super, åhh jag är så nyfiken på allt! hoppas du har antecknat väl för jag vill höra allt allt allt som du inte skrivit här! =)



Puss!

2010-12-09 @ 20:23:32
Postat av: Marcus

Hej Kusin!

Mycket trevlig läsning, och en fantastisk resa hitills låter det som :)

blir ju själv sugen på att dra iväg såhär någonstans :D

2010-12-10 @ 18:09:43
Postat av: Linn

Malin, tänk..nu är det bara några veckor kvar! Du har varit iväg på en helt fantastisk resa, och vad fort tiden gick!!

Förstår om det var trist att dela på sig med Laura, men som du säger så måste man dela på sig tillslut... Kul att ni har haft varandra iaf:)



Barriärerevet lät helt fantastiskt, jag vill oxå dyka där! det måste vara så stort, så oändligt och så vackert! tog du några bilder under varttnet?



jag e så nyfiken på allt du har att berätta, se alla bilder! vi får ta en visa kort dag:)



ta hand om dej och njut nu av sista tiden.

MÅnga kramar

2010-12-13 @ 09:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0