Cairns

jag alskade verkligen mission beach av nagon anledning.
kanske for att baren lag tio steg bort fran hostelet
kanske for att agaren scotty larde sig mitt namn och glatt pratade pa om allt och alla
kanske for att kiwin terrys beatboxing fick alla att forundras och skratta i minst tva timmar varje kvall.
kanske for att man kunde dricka goon i kokosnotter.
kanske for att det var sa varmt och svettigt att man bara kunde plaska runt i poolen om man inte ville koka bort.
kanske for att jag traffade a dar.
kanske for att han raddade mig fran en aboriginie som kom alldeles for nara en stjarnklar natt och alldeles klart inte ville noja sig med att titta pa stjarnorna. men men.
.
nu ar jag i cairns, har just precis hoppat fallskarm!
mitt andra hopp, och det var sa mycket battre an det forsta.
helt otroligt.
verkligen..
.
mitt boende nu ar inte bra, ligger for langt bort och ar egentligen ett hotell sa jag kan inte traffa folk dar. ogillar, fattar fortfarande inte att hon fran ressebyran bokade in mig dar.
men jag har ju laura med mig, dock pa ett annat hostel, men det gor inget!
det ar bra med laura, for hon ar som jag.
tycker om glass och kaffe!
sa vi gar runt o svettas, pratar om varfor de flesta pojkar ar dumma och ater glass
.
igar vandrade vi bara runt, forsoker ta in carins, som tydligt ar ett slut pa resan.
borjan pa slutet.
kanns hemskt.
men jag och laura var pa bio igar och sag narnia, det var kul.
extra kul att se tyska laura inse att det var fullt av salt pa popcornen.
for i tyskland ater man dem tydligen med socker.
sa jag fick alla popcorn for mig sjalv! score!
.
pa torsdag flyger jag till alice springs for en outbacktur till uluru, sen blir det adelaide med kangaroo island.
sen far vi se!
.
puss och glom inte bort mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej fina syster!



Kul att du lagt upp bilder på facebook! :)

Men gud vad dåligt med boendet, har du bokat enda fram till torsdag? hoppas hon har lyckats bättre med resten av bokningarna ;) hehe. tur att du har laura så kan du hänga med henne och på hennes hostel :) Har du bokat klart allt för resten av resan?

Tänk att du snart är hemma! galet! galet! galet! Men tänk att det är tre veckor, njut av dem, det är ändå ganska många dagar!!



Fy vad kul med fallskärmhoppet! du är modig du! :)



Var narnia bra? JAG VILL SE! vet inte alls när den kommer till sverige... Såg i tidningen igår att EMD har spelat in musik till filmen så då måste den ju vara alldeles lysande ;) Haha. laura! Men socker på popcorn kan man inte ha...har du sett Harry än?



Ha så kul i Cairns! Och trevlig resa till Uluuuruuu!



Puss och kram!

2010-12-07 @ 08:18:00
Postat av: Angelica

Men alltså det är ju stört kul att du har hoppas fallskärm! ojoj det vill jag också göra!



det låter ju onekligen som om du verkligen har det bra!



Hehe de har socker på popcornen i belgien också



Aboriginien (?) låter ju fett läskig!



puss!

2010-12-07 @ 16:38:27
Postat av: Malin

emelie, jag har bokat till den 16, sen julen i sydney 22-27. sa jag har 6 dagar oppet fortfarande!

jag ska se harry i sydney pa imax! :)

handelsen med aboriginen var nagot av det varsta jag varit med om. trodde jag skulle do. helt overtygad. hade inte adam varit dar vet jag faktiskt inte vad som hade hant.

puss

2010-12-09 @ 09:56:01
Postat av: angelica

Ush vad läskigt. vilken tur att han var där!

2010-12-09 @ 16:57:25
Postat av: Linn

hej syster!

Fyyy vad läskigt med den där aborginen, uch..du får vara försiktig!! tur att adam rädda dej:)



Kul med fallskärm malan, gud vad modig du är!!



Skönt att du har Laura och kan hänga med henne när den där kvinnan bokat fel.. typiskt!



Jag vill oxå se narnia, den lär vara så braaa:)



tänker på dej malan... ta hand om dej.

Skabli så kul att se alla bilder.

kraaam

2010-12-13 @ 09:49:23
Postat av: lovisa

Godmorogn:D

2010-12-13 @ 10:04:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0