Melbourne. igen.

jag ar i melbourne igen.
efter en tiotimmar lang nattbuss kom jag fram till ett iskallt melbourne i regn.
usch.
om jag ska vara arlig so foredrar jag heltklart byron bay och mission beach framfor melbourne.
jag borjar se slutet pa resan, och det kanske konstigt.
jag vill inte att det ska ta slut.
.
hostelet jag bor pa nu ar ackligt.
sa dar ackligt nar man vill ha skor pa sig i duschen.
agaren sager sjalv att det ar ett daligt hostel, de satsar mer pa stamning.
han rekomenderade att vara med pa partyna, da skulle jag ocksa tycka om det.
vi far se. just nu kanns det ganska skont att aka till sydney dar jag vet att det finns folk att umgas med!
.
pa mandag ska jag hur som gora en tur pa the great ocean road. det blir nog fint.
hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Men gud vad kallt! :( Måste vara kallare än normalt?

Vad trist att det är sånt väder nu på slutet men det känns lite typiskt... som att allt säger "nu ska du åka hem snart" men förhoppningsvis är det bättre väder i sydney! hoppas verkligen att festerna är bättre än hostelet i melbourne! var det samma tant som bokade det? Hoppas vädret blir bättre väldigt snart! Köp en varm tröja nu så du inte fryser ihjäl! Puss och kram!

2010-12-18 @ 11:09:16
Postat av: Angelica

hehe jag gillar logiken att satsa på partyt och skita i boendet. typ som min logik, skit i mat, kunna göra roliga saker etc, jag köper kläder för alla mina kläder.



hoppas det blir fint väder!



kramizz

2010-12-18 @ 23:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0