Agnes water/town of 1770

ah varmt det ar.
for varmt for att skriva.
glom inte bort mig dar hemma!
.
igar kom jag till agnest water. traffade tva svenska systrar som jag hangde med under kvalle, samt en engelsman och en hollandare.
det var en ytterst trevlig kvall med ol och massor av bra musik.
att kunna sitta utan skor och tjocktroja gor mig fortfarande lite tveksam.
ar det har pa riktigt?
extra konstigt ar det nar man ser allt julpynt.
helt knappt i 30graders varme.
det passar inte ihop.
.
allt ar varmt, och i morgon ska jag aka vidare till rockhampton en natt, och sen till yeppoon.
tror det blir bra.
.
nej nu gar jag till stranden.
vad ska ni gora idag?
puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gud så fuskigt!

Och gud så härligt :) Njut njut njut! :D



Klockan är här snart 07.00 och det är beckmörkt! Det är kallt och blåsigt.. igår regnade det hela dagen!! Snart ska jag bege mig till skolan och sen ikväll ska jag hem till mamma och petri, de kommer ju hem idag från kap verde..



Vill skypea SNART!

Saknar dig!

Puss och kram!

2010-11-16 @ 06:54:13
Postat av: Linnpan

Heeej Malanskalan!

JAG har inte glömt bort dej... jag tänker på dig hela tiden!

Kan vi inte skypa snart snart snart?? Jag är hemma imorn bitti onsdag fram till 12, torsdag fram till 9 och fredag från 12:)

Man blir ju inte alls avundsjuk när du har det så där varmt och härligt!!

Förstår att det känns konstigt med julpynt i sommarvärmen,hahaha.

Malan, Har du sett nån känguru i naturen än?



Här hemma är det grått,trist och kallt.. Vi har ju varit hundvakt till din hund den här veckan, Det har gått jätte bra! hasse har lekt med max (marias hund) träffat en annan bulldogkompis och nosat på fredriks familjs hund! Han har tyckt det var jätte kul... Han halltar ingenting längre och han e glad och piggelin!

Saknar dej malan... hör av dej när du är på skype!

Många kramar

2010-11-16 @ 11:26:57
Postat av: mamma

Hej raring! Oj vad mycket du har gjort när vi har varit borta!!! Det är så kul att läsa om allt du gör och du är så bra på att berätta om allt. Du måste vara försiktig med alla djur och så ska du alltid skaka ur dina skor har jag hört;)Vi kommer att sakna dig mycket nu i baktider snyfft!! Pussar och kramar mamma

2010-11-17 @ 21:46:34
Postat av: Angelica

Haha jag förstår att det är jätte konstigt att ha julpynt i 30 graders värme! massa konstigt!



Jag läste i tidningen idag att det ska bli jätte jätte kallt nästa vecka i hela sverige! :( typ super kallt! hoppas de har fel!



Idag är det fredag och det är hemmakväll, fredagsmys liksom! har kollat på coco chanel filmen och börjat knåpa ihop ett par skor! hehe vi får se om det blir fint! om det blir ska jag ha på mig dom när du kommer hem! disco skor!



massa kramar! jag blev jätte glad när jag fick ditt brev!

2010-11-19 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0