Noosa Heads

idag sag jag en koala, live! in action!
levande! waow..
jag vandrade runt i nationalparken i en timme, sa jag var vard att se den.
faktiskt.
.
annars har jag aven sett en plast pelikan, som ni kan se dar nere.
aussisarna ar namligen mycket fortjusta i att gora stora plastsaker.
jag har nu sett, The big banana, the big shrimp och the big pelican.
har aven sett en skyklt med the big pinapple, men jag sag inte den, sa det var synd!
.
idag akte max vidare till rainbow beach.
det var svarare an jag trodde att aka med nagon.
sa jag fortsatter sjalv, och sa ses vi nog senare.
han var lite mer planerande an vad jag ar.
annars sa akte jag med en farja idag langst noosa river. himla fint.
dyra hus har de ocksa!
.
igar traffade jag massa pojkar och vi korde olspel.
jag var overlagset bast. pojkar kan bara inte spela spel efter nagra ol.
dalig kombo kanske med spel och ol. asch..
.
men i morgon ska jag aka vidare till rainbow beach, och det ska bli skont faktiskt. det ar faktiskt himla trevligt att aka vidare, se nagot nytt. vara pa resande fot..
.
en kort uppdatering bara, men hoppas ni har det bra i kylan dar hemma! jag ar inte avis, aven fast jag langtar till svensk mat! men den kan man ju ata resten av livet sen, sa det ar lugnt. jag ar inte sa ledsen liksom for att jag kommer att vara i sydney over jul.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hallå där skrutt!

Fan vad kul med en koala in action, som jag har väntat!! Fick du den på bild? Det måste ha varit så häftigt..

Bra att höra att du trivs så bra att åka själv.. Och jag tror säkert du kommer stöta på Maxen senare under resan:)

Lät mysigt med den där färjan i Noosa;) jag e intew alls avis.

Här hemma är det bara snöslask, storm och kallt om vat annat... Du ska veta att jag längtar galet mycket till Mexico.

Ta det lugnt nu.

Kram på dej;) "Hariiiiba" mexico here i come;) snart!

2010-11-11 @ 09:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0