Rainbow Beach

sa nu ar jag i rainbow beach.
kom hit igar, efter en halvseg dag i noosa.
men noosa ar verkligen paradiset, helt fantastiskt underbart.
jag alskade det. jag tror det ar det basta stallet hittills!
alla borde aka dit!
.
men rainbow beach.
det ar en liten hala, gateway for att komma till fraser island.
men tyvarr for mig var fraser harifran fullbokat, sa om nagra timmar tar jag bussen till hervey bay.
igar var jag och en rumskompis uppe pa en kulle, som jag inte kommer ihag vad de kallar, men darifran var det en helt fantastisk solnedgang!
kullen var en stor sandhog, med massor av grona fina trad nedanfor..
annars finns inte mycket annat att gora har sa det ar ganska skont att jag bara stannar en natt.
nu har jag sett det liksom!
och tur som jag har, sa traffade jag en tjej i luggage storage som ska aka till hervey med samma buss som jag, och  fraser i morgon, som jag! och hon ska ocksa aka till agnes water, som jag har tankt!
fantastiskt, om hon ar snall har jag sallis till nasta vecka!
coolt.
.
japp, det var en snabb uppdatering bara...
hoppas ni har det fint, puss pa er i sno och regnrusket!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej där!



Harvey Bay är ännu mer öde, haha. Mest ett industiområde med en pizzeria ungefär =) Men man är ju inte där för att vara där direkt...

Ha så jättekul ute på fraser! det är verkligen superfint där! =) Hörs när du är tillbaka igen!

Akta dig för dingos och de stora läskiga bromsarna! ;)

Puss och kram

2010-11-11 @ 13:41:47
Postat av: Anonym

Just det, I Agnes water (town of 1770 =) så såg jag de första vilda kanarooosen!! håll ögonen öppna när du är där och gå på saloonbar och ät god hamburgare och hälsa från mig! =)

2010-11-11 @ 13:47:34
Postat av: Moster Nina

Hej! Ska nu vara blixtsnabb, texten försvinner hela tiden!! Du verkar ha det kanon, får boka en biljett till Noosa vilket år som helst! Här är det isgata, höll på att drutta på rumpan i dag.

Tusen kramar till dig fr mig,

Moster Nina

2010-11-11 @ 21:50:52
Postat av: Angelica

Det låter fint! bra med sällis!



puss

2010-11-13 @ 17:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0