surfers paradise

sista natten i melbourne var hur bra som helst.
dagen borjade illa med att jag gick pa museeum.
nar jag var fardig osregnade det och jag hade inget paraflax, sa fick glatt sitta och vanta i drygt tva timmar innan det lugnade sig lite sa jag fick springa hem i regnet.
kall, blot och ensam, en utmarkt bra kombination! usch.
men sen pa kvallen var det dags for halloween iaf, jag poch nagra svenskar gick ner till hostelbaren och det var helt kalaskul!
.
dagen efter det begav jag mig till en helt fantastisk gata som heter Brunswick street, den ar som soder och ar helt fantastisk!
sen tog jag flyget upp till guldkusten och surfers paradise.
har bor vi pa ett hostel som heter sleeping inn, de som jobbar har var pa festivalen som surflagret anordnade sa det ar kul!
jag, max och en till svensk, jesper gick ut, och traffade nagra australiensare som vi hangde med resten av kvallen, och helt plotsligt blev den har sondagen helt galen och fantastiskt rolig!
.
idag var jag sjukt trott i huvudet och lag och sov i en av de skona fotoljerna, och sen gick de tre svenskarna och at en god pizza och utforskade surfers stad.
det ar verkligen en strand. med 10 skyskrapor. och vaarldens storsta arcade med sjukt mycket spel.
sen at vi glass.
sen gick vi hem.
utmarkt dag det har med.
.
i morgon aker jag och max vidare till Brisbane!

Puss@

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gilla gilla gilla!!! :D

Jag har bokat min biljett nu! Ahhh. Blir borta i 10v. (råkade boka fel)! Så nu är jag lite rädd.

Ha så kul i Brisbane! Där var vi i någon känguru och koalapark och därifårn kan man också åka till de jättestora nöjesparkerna, det rekommenderas starkt! mkt kul =)Kramkalas!

2010-11-01 @ 13:14:07
Postat av: mamma

Min lilla äventyrare!!! Helt fantastiskt vad du upplever just nu! Man kan ju bara fantisera här hemma om hur det ser ut. Surfers paradise var utnämnt till en av värdens 3 bästa surfställen idag i Metron, och där är du. Hoppas att du snart får se en kängeru. Pussar och kramar mamma.

2010-11-01 @ 18:34:30
Postat av: angelica

roligt att du och max hänkar! jag är så glad att allt går bra! du verkar ha det super! puss

2010-11-01 @ 19:28:13
Postat av: Linn

Heeej systeryster:)

Gud va kul att höra att du har det så braaaa!

lät ju som att du haft det grymt de senaste dagarna.

Surfers har man hört ska vara hur bra som helst...

Kul att du å maxen tar sällskap:):)

jag väntar fortfarande på den där kängurun och hoppas du får se en eller flera snaaaart.



Ta hand om dej.

många kramar

2010-11-02 @ 08:33:47
Postat av: Moster Nina

Hej Malin! Hade precis skrivit ett långt inlägg som bara försvann och nu har all text på datorn blivit jätteliten, vet inte vad jag gör..

Kul att du blivit kändis på gatorna där. Har du sett någon läskig spindel ännu? Skönt att du har sällskap, känns tryggt.

Var rädd om dig, puss från moster!!!

2010-11-04 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0