Byron Bay

sa igar anlande jag till byron Bay.
.
Stormen som de sa skulle komma kom inte, vadret blev istallet det basta sen jag kom ner hit!
sa nu ar det varmt och mycket skont.
sista helgen pa surfcamp var det en stor festival pa omrodet.
de hadetagit dit en dj och hade jellywrestling och disco till sent pa natten.
jag har smakat min forsta goon och det var lika hemskt som jag har hort att det ska vara!
Gossips sweet lips ar det sotaste vinet jag druckit och nu min nya favorit!
det nyaste djuret jag har sett ar papegoja. mycket spannande!
.
men pa festivalen var alla glada och fulla, sa det var riktigt trevligt!
har inte sett sa mycket av byron an, men det kommer!
efter att jag varit har vid datorn blir det nog lite shopping.
har inte kopt nagot an och det lanns trist!
jag kopte inga foton pa min nar jag 'surfade' for de tog sa galet mycket betalt att jag blev arg
.
men nu ar det jag som ar har och tva holladere fran surfcampen.
de ar lite konstiga, men man ska ju acceptera alla! eller hur?
byron ar en valdigt liten opch mysig stad och jag tror att jag kommer trivas har. 
vet inte hur lange jag stannar, max har lunginflammation i sydney och jag vill vanta pa honom. sa jag hoppas han blir frisk snart! 
.
brannan ar fortfarande obefintlig, men om vadref forstatter att vara sa har, stralande sol och ca 25 grader sa kommer den val snart!
.
kan inte fatta att det ar tva veckor idag sen jag akte..
hoppas ni har det bra dar hemma! Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Heeej syster:)

vad härligt att höra att solen lyser på dej!!

Då ska du se att brännan kommer snart;)

Det lät som en riktigt kul festival som du var på i helgen..men det där vinet lät inte som nån höjdare.

Kul att höra att du mår bra.. Har du hört nått v maxen än? när blir han frisk?

saknar dej gumman

love you

2010-10-18 @ 07:04:00
Postat av: angelica

Åh festival låter roligt! åh vad mysigt väder! här börjar det bli riktigt kallt på mornarna!



hoppas max blir bra snart! det är stört att du är där du är! spännande!



massa hälsningar från mig!

2010-10-18 @ 16:12:46
Postat av: Bonusfaster T

Hej Malin,



Kul att höra att allt är bra med dig! Du verkar ha det bra. >Härligt med solen - ni går ju mot sommar därnere (om jag förstått allt rätt?!)



Jag som är "socialtant" var på en föreläsning om ungdomar och alkohol förra veckan. Där sades att människans hjärna är fullvuxen först vid 22 år. Alkoholen skadar hjärnan rejält dessförinnan... Så ta det lugnt med "boozen" ;-)))))



Vår renovering är snart klar. Oj, vilken fin skorsten vi har och den har kostat oss tusentals kronor att mura om. Så glöm inte att titta upp, när du kommer hem till oss sen någongång!!!

(he,he,he....)



Ha det bäst Malin! Sköt om dig!

Bonusfaster T/socialtanten Jobbig!

2010-10-18 @ 20:59:55
Postat av: Mamma

Hej raring!kul att vädret är bra. Jag tycker du ska lyssna på din bonusfaster du behöver ju inte dricka det som är äckligt:( drick bara det som är gott:) Hoppas du har shoppat och att Max kommer snart. Ha det så jättebra nu pussar och kramar mamma.

2010-10-19 @ 15:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0