.

sa.
idag har jag traffat en svensk tjej som heter emma.
kanns bra att prata svenska, nar alla aldra bara ar engelsman!
igar var vi i rummet iaf pa hostelbaren, ytterst trevligt.
men jag ar fortfarande sa himla trott i kroppen och att ata kanns inte sa himla latt.
idag ar det dock lite kallt har, langtar tils det ar dags f;r surfing nasta vecka! mums.\

jag har nu bokat mitt nasta boende.
jag ar i syster emelies fotspar och ska bo pa funkhouse vid kingskross!
alla hostel som har wolverine pa durren ar bra hostels, om man fragar mig.
nej nu tar tiden slut..
Men jag lever och mar bra!

puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallo :)



Så roligt att du skriver!



Förstår att du längtar till surfingen kommer ju bli hur kul som helst! :) Skönt med värme och sol också...



Vad kul att du träffade Emma, just det.. Elises 2 kompisar kommer till Sydney och ska resa runt i minst 3månader (de vet ingenting alls än) så jag ger din facebook till dem så kan du var den erfarne när de hör av sig, hoho :)



Hälsa Funkhouse från mig!



Kram från mig!

2010-10-07 @ 07:51:46
Postat av: Angelic

Åh vad roligt att du har träffat någon att prata med! lite då och då tänkte jag på dig och undrar, vad gör malin precis just nu?



surfing låter skit kul! akta dig bara för att få brädan i huvudet som cissi fick i nicaragua!



puss!

2010-10-07 @ 15:55:36
Postat av: lea<333

hej hej !<3

det är så tomt och tråkigt nu när du inte är hemma D:

men det är ju kul att du reser såklirt !!!!

hoppas att du har det bra så får vi sypa snart

ha det bra kram Leah <333

2010-10-07 @ 19:09:44
URL: http://piiiinkgirl.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej raring! Det är så tomt här hemma, Hasse sitter här brevid mig och "bussar" med huvudet som en kärlekshälsning till dig. Kul att du sett operahusetm.m har du långt till nya hostellet? Ja dagarna går och snart ska du surfa jättekul!!

Kram mamma

2010-10-07 @ 19:10:22
Postat av: Mamma

Hej raring! Det är så tomt här hemma, Hasse sitter här brevid mig och "bussar" med huvudet som en kärlekshälsning till dig. Kul att du sett operahusetm.m har du långt till nya hostellet? Ja dagarna går och snart ska du surfa jättekul!!

Kram mamma

2010-10-07 @ 19:11:56
Postat av: Linn

Hej syster!!

Nu har jag hittat fram till din blogg:)

Jätte kul att du skriver, så man får följa med på din resa. Kul att du träffade Emma och att du tagit in på ett nytt hostell:)



Jag förstår att du längtar till surfingen..det kommer bli grymt roligt.



jag tänker på dej hela tide och funderar på vad du gör och hur du har det!

Antar att du tar mkt kort;) lägg upp några bilder sen.



saknar dej.

Många kramar från Linn

2010-10-08 @ 08:33:46
Postat av: petri

Hej Malinski!Kul att du går i mina fotspår!;)Hoppas att Kings cross är sej likt,det var ju BARA 25år sen jag var där. Hasse sitter och spanar på trappan i höst blåsten,så passa på njut av den kommande sommaren.



Surfa lugnt!!

Saknar dej/kram

Petri

2010-10-09 @ 10:12:32
Postat av: Snuskis F

Hittills låter det ju gött. Nu väntar jag på bilder!=)

2010-10-10 @ 13:07:04
Postat av: Bonusfaster T



Inget nytt här! Väntar med spänning...!!



Hos oss pågår renovering för fullt med Petris "killar". Duktiga typer och snabbt går det även om det är dammigt och "upp-och-ner" här. Kommer bli fint! Och en ny garageport har Johan just levererat!



Nästan "total-make-over" i vårt skrutthus. Du får komma och titta sen när du är hemma.

Kramar,

T

2010-10-10 @ 21:08:50
Postat av: Malin

Tack for att ni kommenterar! hoppas att ni fortfarande foljer med om 11 veckor, fattta, en vecka har redan gatt! puss!

2010-10-11 @ 11:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0