Funk house

Hej kamrater!
sa nu bor jag pa funkhouse med ett trevligt fransktpar som roomies.
de ar snalla och bjuder pa godis och allt skrap som de inte vill ta med sig nar de reser vidare!
snallt!
.
men ja. det ar fortfarande lite kyligt har.
var pa bondi beach igar.
sag mina forsta surfare!
jag har aven atit chokladbananpannkaka med min kompis Robbie som jag traffade pa flygplanet.
en riktigt trevlig kille som tipsar om allt som man borde gora!
.
som ni fattar akte jag inte till melbourne, men det gor inget, jag gor det senare.
har ju massor av tid!
men annars.. herregud, jag vet inte vad jag gor mestta delen av tiden@
typ laser, vandrar tills jag far ont i benen!
.
nu bor jag ju vid kings cross, sydneys red light district.
sa ni kan ju forsta hur det ar.
massor av adultshops precis utanfor dorren, valdigt mycket liv och rorelse hela tiden!
.
idag traffade jag Max fran skane, en riktigt trevlig typ.
vi kommer nog motas upp senare under resan.
men vi var pa akvariet och tittade pa alla fula fiskar!
helt sjukt vad de ar fula de mesta, och jag langtar tills jag far snorkla!
men pa onsdag ar det alltsa dags for surfcamp.
jag ar radd och forvantansfull! jag som knappt har nagon balans, vet inte hur det ska ga!
men alla har ar ju en provning, sa det borde ju ga bra :)
.
kvallen innan jag flyttade fran wake up var vi ute med en partybus.
alltsa en buss med sjukt hog musik och blinkande lampor som skjutsade oss mellan fem olika barer.
riktigt kul var det!
.
forlat vet inte vad jag ska skriva.. men hoppas ni ha det bra! puss!

Kommentarer
Postat av: Emma Demir

Hej Malin



Jag hoppas att du har det bra. Jag har varit på

terracottaarmén. Det var på östasiatiska muséet.

Då kolla vi på soldater.Som har varit ner grävda.

Sen var det några nakna soldater också.

Dom tyckte jag var roliga.

Har det så bra! Hälsningar Emma! :-)

2010-10-11 @ 19:03:12
Postat av: Fannyfax

Den där killen som tipsar om chokladbananpannkaka låter som en bra en. Håll fast vid honom!

2010-10-11 @ 20:15:00
Postat av: Linn

Hallådär köp blåbär:)Åå..vad härligt att höra att du verkar må så bra!!

Kul att du träffade upp maxen och att han var så trevlig;) Och en bananpankakskille oxå;) se där se där... du ligger i ser jag ;)



Är det ikväll du åker till surfcampen lr??

guud vad spännande, du komemr få riktigt skoj:)



tnäker på dej syster:)

kul att du uppdaterar bloggen så ofta!!!



Kraaaamar



2010-10-12 @ 07:35:13
Postat av: angelica

Gud vad kul det låter, det verkar som om det går alldeles strålande! härligt! Jag såg att du skrev till mig på facebook chatten, typ en tre timmar senare :( synd! hade velat prata!



horor låter spännande! hehe

2010-10-12 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0