i Sydney

sa. nu har jag landat och sovit i hundra timmar.
resan var brutalt lang och jobbig, men gick bra anda.
26h pa ett plan ar inte latt.
extra jobbigt nar man redan pa flyg mot london inser att jag glomt rakhyvel!
hej hariga ben och armar.
fruktansvart hungrig och lite latt uttorkad vaknade jag alltsa i Sydney.
jag har skickat mail och sms till alla mina kontakter har.
folket som bor har har jag inte fatt nagot grepp om an.
alla har gatt upp olika tider men det verkar vara manga som reser sjalva.
.
som det ser ut nu vill jag nog aka till melbourne pa fredag.
for det skulle vara sa himla skont att traffa nagra jag kanner.
Skanska Max och Britten.
.
jaja. nu ska jag forsoka ata.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!!



Åhh vad skönt att du fick sova ut, det behövde du! =)

Rakhyvel kan du köpa där! =) hehe!



Förstår att det skulle kännas skönt att åka dit, fundera lite och sen är det bara att boka =)



Det är så knäppt med den långa tidsskillnaden, vill prata med dig nuuuu!!



Hoppas att du har hittat på något kul idag och gjort något spännande =)



Kramar!!

2010-10-06 @ 07:18:31
Postat av: Bonusfaster T

Sötaste Malin,



Skönt att höra att du är "på plats"...

Ha det bäst down-under"!



Kommer att följa din blogg med STORT intresse.



Kramar,

T

2010-10-06 @ 08:57:48
Postat av: Sara

HEJ!

skönt att höra att du lever :)

sitter och funderar på vad du gör mest hela tiden. har du fått några snälla roomies? vad åt du till frukost?

hoppas att du har det bra så här långt och att melbourne blir trevligt om du bestämmer dig för att åka dit!

saknar dig redan. puss!

2010-10-06 @ 15:49:12
Postat av: angelica

HOHO! vad spännande, fattar att det låter lockande med melbourne! åh hoppas allt är bra och att alla är snälla! jag tror också att rakhyvlar finns där nere!

2010-10-06 @ 16:08:47
Postat av: Malin

Haha, tack. har k;pt en rakhyvel nu!!

och faster t, jag traffade emma idag! kanns bra att ha en svenskkontakt har nere.

2010-10-07 @ 05:48:48
Postat av: Kattis

Hej! Härligt att det gått bra att komma fram! Äsch rakhyvlar finns ju i tusental hihi ;) Jag har tänkt på dig hela veckan faktiskt men det är KAOS så har inte suttit vid datorn. Har redan massor att berätta och jag saknar dig så. Kan tänka mig att du har typ tusen gånger mer att berätta;) Puss<3

2010-10-10 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0