Geraldton

Hej!
senast jag skrev var jag i Coral Bay.
Coral bay var hur vackert som helst, battre an Withsundays nastan.
koralrevet finns 4 m ut i vattnet, sa det var bara att hyra en snorkel och stoppa ner huvudet!
.
i mitt rum fanns det roliga aussies och swissar.
vi umgicks pa kvallarna och drack ol, och at wedges.
den ena av aussisarna, Will, lyssnar pa all den svenska musiken som jag tycker om!
som robyn, tallest man on earth, little dragon och lykke li. de hade tom kompisar som kom senare till coral bara for att stanna i perth och se Tallest man on eart forst. oh vad jag var avis!
en av de roligaste sakerna dar var nar vi insag att nagon gamal avdankad aussiekandis hangde pa samma bar, Chris franklin, googla, han har varldens coolaste Hockeyfrilla!
annars at jag varldens godaste mackor pa ett bageri, mums.
Coral bay ar den perfekta semasterorten.
man dricker ol, solar och tittar pa hajar. typ det!
.
sen efter coral bay..
jag akte faktiskt tillbaka till Broome.
for att hanga lite mer med Sean.
sa vi umgicks varje dag tills han var tvungen att aka tillbaka till sitt jobb uppe i en liten gruvstad.
.
vi at god mat. flog drake i parken, badade och tittade pa south park.
.
(sa nu mamma kan du vara lugn, han godde mig, nu ar jag rund och go om magen!)
.
nar Sean akte akte jag till Geraldton, och har ar jag nu.
i en liten stad dar inte mycket hander, det blaser men ar varmt och gott!
bussen hit tog 29 h, sa igar var jag helt slut.
idag gick jag till det lokala museeumet, for att vara lite kulturell ni vet...
.
pa onsdag pker jag vidare till Cervantes, sa vi far se hur det stallet ar, men allt ar ju sa himla chill pa Vast kusten, dricka ol och sola. ska bli ganska skont att komma ner till Perth, som har lite mer action, ska vara mer som ett "mini-melbourne" har jag hort. sa haller tummarna att det blir finfint!
.
forlat att jag ar dalig pa att uppdatera, men det ar svart att hitta internet som inte kostar skjortan. och skjortan vill jag ju behalla (hohohoo..)

men puss och kram pa er dar hemma, vi hors snart igen!!
(om nagon vill ha ett vykort, skicka adress till min mail sa far vi se om du ar vardig... [email protected])

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hohoho! skjortsköämtet var roligt :D

vila rumpan nu från bussturen och ha så härligt där du är.. vet inget alls om stället.. måste googla lite!

Åhh jag är så avis, jag vill också vara på semesterparadis med korallrev 4m ut! Buuuu! Njut för mig med!!



Många kramar! /Emelie

2011-11-07 @ 10:02:00
Postat av: Mamma

Hej hjärtat! Åh, vad mysigt och underbart du har det jag håller med Emelie jag vill oxå snorkla, sola och bara slappa..varmt och skööönt vill jag ha det. Här hemma är snön frånvarande det är bara grått och halvvarmt. Köpte dagljus till första advent ett rött och vackert, julpyntet finns i affärerna så har vi det.

Ha det så jättebra nu sötnos (och vad skönt att du äter)du fattas oss här hemma. Tusen pussar och kramar mamma.

2011-11-07 @ 15:59:33
Postat av: Fannyman

Haha Chris Franklin har verkligen en asshcysst hockeyfrilla. Varför har inte jag det?

2011-11-07 @ 23:38:37
Postat av: petri

TJAAAA!

Låter som du har det jätte bra!Det är du värd.Slappa ordenligt nu för snart börjar kneget! Det är tomt här hemma utan dej, saknar dej och våra fina diskutioner!!;)KRAM/HUSSE

2011-11-10 @ 18:49:50
Postat av: Linnpan

Tja Malaaan!

Fan vad oförskämt bra du har det där borta;)

Närå, skämt å sido..fortsätt med det där! För det låter helt fantastikst... Här hemma är det fort runt 7 grader,grått och snön är inte i sikte än:(

Jag kom och tänka på igår att det bara är 2 veckor kvar till färsta advent (shit vad tiden går fort)

Simma lugnt..



Saknar dej MASSOR

2011-11-11 @ 10:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0