Perth

Lilla geraldton var egentligen helt okej, inte mycket att gora, men detsto mer chill tid.
dricka ol och hanga med min roomie typ.
forsoka att undvika donken (som jag har uppdatckt har himla god frukost, illa..)
.
sen akte jag vidare till cervantes, som ar en litenliten hala!
vi var val ungefar 7 pers pa hela hostelet, himla nice.
sa forsta dagen gick jag till den blasiga stranden, tittade pa film och sov.
.
andra dagen gick jag till den stormiga stranden for att pressapressa,
men vad ar dar pa vagen?! en gul och svart orm!!
"ih" tankte jag, tog fram kameran och backade sen darifran. (alltid ha bevis nivet)
sen pressa, tills en busslast med tyskar komforbi och jag rakade (tyvarr) se en stor naken tysk man, da fick det racka med strand liv och jag gick hem igen.
.
val hemma undrar jag och roomien ruth vad man kan gora for att fordriva tiden,
svaret blir tavernan, ol i solen ar ju aldrig fel.
.
sen akte vi till The pinnicles, (googla) for en sunset tour, det var askallt och jag holl pa att do, men coolt var det!
.
pa vagen till och fran lyckades vi se: 2 kangaroos, 1 emu, i dod orm och en fagel som latsades vara skakad, men som var helt frisk (luring).
.
nar vi kom tillbaka (kl. 7) tankte vi att, tavernan vore ju trevligt! och drog ihog ett gang (alltsa resterande 3 personer) och gick dit, bara for att upptacka att det var stangt! som tur var sa var drive thrun oppen och vi kunde kopa ol och ha en trevlig sista kvall!
.
sa idag akte jag till Perth, nu ar jag hemma hos Seans bror Mat, vi dricker ol och lyssnar pa hiphop-beats och har det fett. i morgon tar Seans mamma over, och jag ska bo dar over helgen tills jag hittar ett hostel (Perth ar valdigt fullt nu, svart att hitta boende, men det blir nog kalas tillslut!)
.
sa, det ar mitt liv just nu, hoppas ni har det kalas dar hemma!
kram kram kram!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej,



Nu händer det grejer! Fullt upp låter det som hehe :)

Spännande med massa djur och utflykter! <3



Kramar!!!

2011-11-11 @ 15:15:35
Postat av: petri

Hej!

Håll i hatten,lilla Malinskey!!!!!!!!

Du har fullt upp hör jag!

STOR KRAM/HUSSE

2011-11-12 @ 12:47:53
Postat av: Linnpinn

Malan!! Fan vad häftiga djur du sett;) gulligt med känguru.. haha vilken luring till Fågel;)

Det lär mindre kul med en naken tysk,hahaha!

Du verkar ha fullspäckat schema,vilket låter helt underbart...Fortsätt att njuta nu



Här hemma är det ca 2-4 grader och det har inte kommit nån snö än! Det gråa vädret håller i sig och det ska faktiskt bli mysigt med första advent som lyser uppmörkret lite:)



Ta hand om daj.

PYSS

2011-11-18 @ 10:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0