Darwin

Okej, resan har nu tagit mig till svettiga Darwin.
jag stannar till mandag/tisdag, tar sen bussen nerat.
har ar det verkligen sjukt varmt.
kl 9 i morse gick jag pa upptacktsfard, efter 10 min var ryggen blot.
usch.
men det ar himla vacker har, blatt hav, stenar och.. fulla aussies.
undrar varfor, men har ar alla fulla konstant.
men sant ar livet som backpacker, man traffar allt mojligt folk.
.
mitt rum ar som ett kylskap, jag alskare!
jag tar dagarna i Darwin till att bara.. vara.
och hitta mig sjalv liksom.
hur lojligt det an later.
.
jag maste lara mig att vara mig sjalv, och att andra tycker att det ar vart att vilja vara med mig.
for den jag ar.
vi ska se hur det gar, men det ar planen iaf!
.
internet var inte sa dyrt som det ryktades, sa jag har rad att uppdatera har anda..
.
ikvall var det ruby pa tv. jag fattar ingenting utan nickar och ler, jag forstod iaf att frankrike vann!
kul for fransoserna..
nej nu har jag skrivit nog med nonsens!
ha det sa bra dar hemma i hosrusket
.
xxx


Kommentarer
Postat av: Marcus

Trevligt trevligt kusin, låter som du har det oerhört bra där nere :)

2011-10-15 @ 13:19:13
Postat av: Sandra

åh mulin! jag kan inte fatta att du är där borta och svettas! jag vill också! jag valde fel land! mitt hem är som ett kylskåp, och JAG GILLAR DET INTE! så nu sitter jag och fryser och är bakis och kan inte sova fast jag bara sovit fyra timmar. usch. det är absintens fel jag lovar. eller tequelan. eller en mix kanske. och i morgon måste jag gå till jobbet. och gå upp tidigt och frysa för att sen trängas i tunnelbanan och svettas. USCH. men jag fick min första lön igår så jag shoppade loss på topshop:D himla fint



nej hörrö du. det här var ju din blogg. älskar iden med olika uppdrag btw! har du börjat jobba på första uppdraget? och hur går det isåfall? och hallå ladda upp bilder ändå! jag vill se solen! hälsa bondi från mig:) <3

2011-10-16 @ 11:56:35
Postat av: Angelica

Hiji sjukt att du svettas, jag fryser! Idag har det regnat hela dagen! Jag tycker att du har en bra plan! Du är bra!



Puss!

2011-10-18 @ 19:43:40
Postat av: Mamma

halloj! Kul att du har ankommit till nya äventyr, vädret är hett har jag sett på DNs väderkarta, skönt för dig raring. Vad ska du se i Bommer? Skriv snart och rapportera hur det är, jag är så nyfiken!!!

Massor av pussar mamma.

2011-10-19 @ 17:35:05
Postat av: Linnpinn

Hej Malan skalan:)

Det e så himla kul att läsa din blogg!!!

Jag har förstått att det är galet varmt där borta..Man kan inte fatta när man sitter här hemma i kalla sverige!!!

Här hemma är det ca 5 grader och just nu är himlen blå..Jag och Hasse var precis ute på en långprommis i fina vädret:) Han sitter här brevid nu å hälsar så mkt till dej,hihi;)

Ta hand om dej där borta... xoxo /Linn

2011-10-20 @ 13:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0