framme!

sa. efter en mycket mycket lang fard ar jag nu framme.
flyget var inte sa bra, sa china air skulle jag inte rekomendera.
varken mat eller stolarna var nice.
forsta flyget pa 8 h sitter jag framfor en man som envisas med att sparka och trycka upp knaet i ryggen, och andra flyget ar det som att min stolsgranne aldrig flygit forr och trycker pa alla knappar och snurrar runt som en orkan i satet. inte manga timmars somn dar inte.
.
jag sitter pa ett hostel i Surry Hills, Alfred Park.
ar hungrig och vet inte vart jag ska ta vagen.
.
det ar precis sa laskigt som det var sist.
forsta natterna, kanslan av att alla kanner alla och vet exakt hur det gar till.
jag vet inte hur det gar till, inte alls. for det har jag glomt bort.
igar traffade jag iaf Steven som jag traffade har sist. det var skont att slippa tanka sa mycket.
i morgon ska jag traffa britten ben innan han aker hem till sitt brittland pa torsdag.
honom hittade jag forst i melbourne forra aret, sa kul att han vill hanga lite.
vadret ar varierande.
ena stunden svettigt i mustachen andra ar det bara kallt.
.
jag kanner mig lite lost for stunden, men det ska nog ordna sig.
bara jag far i mig lite mat och for dygnet att bli ratt sa blir allt battre.
.
ha det sa bra dar hemma, puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej syster!

Skönt att höra att du är framme säkert! Segt att åka så långt med dåligt flygbolag! men då vet vi det ;)

förstår att du känner dig vilsen såhär i början... Ge det 1-2v så är du med i gemet igen :D LOVAR!! och det vet ju du med?! =) Alla känner ju så. Det kommer bli roligt!

Ta hand om dig!

Saknar dig redan! Kramar

2011-10-09 @ 10:30:53
Postat av: Mamma

Hej min modiga dotter!! Det där med knän i ryggen är så irriterande! Vi bojkottar China air allihop nu. Tack för trevliga timmar på Arlanda det ska jag minnas nu i höstmörkret. Tur för dig att det är lite svettigt, här är hösten kall och blåsig. Och vet du vad mitt hjärta snart ska du se efter lite sömn och jetlegget är borta kommer du att trivas som fisken i vattnet, kul att du träffat lite gamla vänner oxå! många kramar och tusen pussar mamma.

2011-10-09 @ 14:02:43
Postat av: Karin

Åh, jag håller med din mamma! Jag var kall som en ödla på nordpolen när jag kom hem från badminton (självklart skulle pappa åka å handla en eltandborste, och så skulle det handlas mat, och jag som tänkte att vi skulle susa direkt hem och duscha!!) Onice.

Men alltså det där smset jag skickade, jag vet inte om det var nått rätt i det alltså! Temporärt hjärnsläpp tror jag!



Du kommer nog in i det snart igen! Det är bara att koncentrera dig på att du faktiskt är på SEMESTER, hur nice?? Puss och kram skumbanan!

2011-10-09 @ 18:05:52
URL: http://bdk.blogg.se/
Postat av: Fannyman

Wowowowowowowow!

Äntligen i värmen, här vaknar man kl halv 7 så är det fortf mörkt. Då är ju den spontana reaktionen att det ska sovas för det är natt, men icke. Matte var det på programmet, idag igen...

Hälsa australiensarna att vi har det bra i våra igloos och att vi har matat och rastat vår isbjörn som vi ska.

Pusse

2011-10-10 @ 18:53:28
Postat av: Linnpinn

haha;) den där resan lät inget vidare malan! Då vet vi att China air inte är värt att flyga med,big no no.

Dock så är det myket skönt att veta att du trots benspark i ryggen och jobbig stolsgranne är på G och framme välbehållen!

Ta hand om dej nu...

och du malan, jag lovar att om bara några dagar så kommer du känna dig på banan igen:)



Stor kram från linnpan i höstmörkret

2011-10-11 @ 14:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0