tisdag

sa jag har hittat en kompis!
en kanadensisk tjej, som ar ytterst trevlig.
hon sager "oouut" och kallar ridande poliser for mounties! hehe.
.
igar gjorde jag inget speciellt.
Ben blev sjuk sa jag traffade inte honom.
men jag vandrade runt, forsoker lara mig staden igen.
vi gick och handlade mat, alskar mataffarerna har!
stora och ljusa, avocados som apelsiner, precis som jag vill ha det!
sen satt jag mest ute i parken, laste och hade det gott!
.
idag akte vi med gratisbuss runt i stan och kikade runt.
sag kara opera house igen, at indiskt och kollade i affarer och bedomde om det ar vart att vara utan mat i en vecka for ett par shorts? (an sa lage nej.)
sen gick vi till max brenner, chokladstallet jag var pa sist, MUMS!
.
sen svettades jag lite mer och gick hem.
nu funderar jag pa om det ar dags att ga ut i solen, sitta i parken och bara gora ingenting.
ikvall ska vi ata chips har vi bestamt och i morgon pka till Bondi.
.
pojkar ar inget att lita pa, sa sanna ska jag inte bry mig om alls under den har resan.
(lattare sagt an gjort??)
.
tack for att ni laser och lamnar fina kommentarer!
fortsatt gora det sa kanns det lattare for mig att vara ifran er.
.
(ar forresten beviljat visum till NZ nu, awesome!
sa nu ska jag borja kika pa lite jobb dar.
blir nog perth nasta vecka. blir lite segt att stanna pa samma stalle under en langre tid)
.
puss o kram

Kommentarer
Postat av: StoraSyster

Hej fina syster:)

Så himla kul att läsa din blogg, igen!

kul att du träffat en härlig kompis:)

Själv är jag ytterst avundsjuk på dej;)haha.

Låter så himla härligt att sitta i en park,i solen och läsa och bara ha det gött. Dom där stora avvocadona lät inte heller fel!

Kul med Perth, har bara hört gott om det stället av dem som varit där.

Ta hand om dig nu kära syster..och akta dej för fula pojkar!

Puss.

2011-10-11 @ 14:44:24
Postat av: Emelie

Heej!

Som jag väntat på inlägget hehe, tittar flera ggr varje dag... :)

Härligt att du är på G igen! =)

Njut av varje dag och gör det som faller dig in ;)

Låter som att du har det bra iaf med stränder, gratisbussar, fönstershopping, härligt väder och nya kompisar :)



KRAMAR från höstrugget!

2011-10-11 @ 19:04:42
Postat av: Angelica

Hihi bra att du har hittat en kåmpis! :) jag tycker du är så modig som åker iväg själv!



Mums med avokados! Göttigt! Här börjar det bli kallare men fortfarande okej!



Kul att åja till bondi! Och nya zeeland! Spännande! Hihi



Puss!

2011-10-13 @ 09:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0