Auckland

nu har vi varit i auckland i nagra dagar..
allt ar fint och bra, soligt for det mesta.
igar vaknade vi upp pa QSB backpackers pa Queen st. och salde Debbie!
vi lyckades hitta ett tyskt par som blev himla nojda med hur Debbie sag ut och alla finesser som doljer sig dar inne!
nar vi salde bilen tyckte sean att det var bast att flytta, sa att de inte skulle kora henne och upptacka nagot dalt fel..
.
sagt och gjort, nu bor vi pa Base.
Igar var en stor dag, vi salde inte bara Debbie, utan vi kopte ocksa biljetter for att ta oss harifran.
vi aker den 16:e
jag till Bali och Sean till Perth.
.
det kommer bli sa himla svart att dela pa oss.
vi har spenderat 24 timmar om dygnet tillsammans. i over 3 manader.
atit, sovit och spelat biljard.
.
det kommer bli svart att aka till Bali sjalv, for jag har glomt hur det ar att vara ensam.
men det kommer ga bra.
jag ska sola, ata nudlar, (jogga?!) och dricka ol.
lasa min bok som Sean gav mig (har ni sett trailern till Hunger Games, ah, jag tycker den verkar spannande!)
sa jag overlever.
.
Men nu ar det skype pa g!

kraaaam!
.
jag hoppas dock ni alla kan blasa lite pa kylan, fa det varsta att forsvinna, tills jag kommer hem!
for kyla, det vill jag inte veta av just nu.
.
Har i Auckland, vi spelar arkadspel, mest street fighter, (jag vinner alltid) och Tekken 6 (jag vinner dar med)
forrutom det dricker vi ol, ser filmer, tittar fardigt pa serier.
.
vi har gatt igenom ett antal serier har. som tex. inbetweeners, peep show, futurama, workaholics.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeej!

Spännande med Bali även om jag förstår att det känns jobbigt och läskigt! Men det kommer gå bra! Tråkigt att ni måste dela på er :(

På Bali kan du ät mkt fisk och nasi goreng, billigt som attans och gott!!

Såg du mina länkar på facebook? Hoppas du hittar något bra tips! Tror det var Gili T som folk vi träffade var på, lät ju som att den var mest livad när jag man läste iaf...



Massa kramar, hörs snart!!

2012-02-14 @ 08:28:33
Postat av: Angelica

Alltså jag fattar inte hur du vågade hoppa bungy!!!! Skulle aldrig våga!!



Jag föstår verkligen att det känns jobbigt! Men jag är glad att du kommer hem snart! Precis som jag! Hihi det kommer bli så bra och kul att se dig igen!!!!



Pussar i massor! Idag bakar vi bullar till alla dagisbarnen som tack!!

2012-02-14 @ 10:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0