Bali!

sa idag hamnade jag pa lilla on bali i indonesien (det ar allt jag vet om bali.)
.
de sista dagarna i auckland spenderade vi med Baxters, vi at god mat, Sean och Chrissy bakade gott
jag ovade och blev proffs (onskar jag iaf) pa mortal kombat.
det var typ det vi gjorde, men det rackte.
vi holl Daniel sallskap och fick honom att tanka pa annat.
att vara med den familjen ar sa himla fint, och nar vi sa hejda var alla ledsna..
.
vi sov i det lilla taltet som Guy satt upp pa tomten, sista natten kom katten Ella in och sov med oss.
alla<3dag gick jag och Sean och at mumsig mat, Gourmet pizza med rokt kyckling, avocado, svamp och paprika
kan mycket val vara den godaste pizzan jag atit!
.
men i morse var det alltsa dags att saga hejda for en tid till Sean.
Det var sa himla svart och jobbigt, och om jag tanker pa det sa bryter jag ihop.
alltsa = inte tanka pa det.
.
flyget var langt och trakigt.
jag blev muddrad tva ganger och hela min vaska blev genomsokt pa balis flygplats (tack mamma och petri, bara for jag kopt en souvenir at er, men var lugna, jag fick behalla den!)
men genomgangen var lite val utforlig.
han tittade pa alla personliga piller och pryttlar.. suck.
nu ar jag himla svettig, det rinner pa ryggen, 30 grader var det lange sen jag kande av.
.
men allt ar hysteriskt, mopeder och bilar kor kors o tvars (ingen hjalm har inte)
folk skriker om massage, klockor och annat krimskrams.
jag ar trott i huvudet redan!
galler val att lara sig att stanga av hjarnan lite :)


hur har ni det dar hemma? kallt?
xx


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt med värme!

Hoppas Gili blir roligt och bra nu :) och att du fått sola, bada och äta god mat sen du kom till Bali...



Urs vad jobbbigt men samtidigt jättefint med fam Baxters :) :( man ska verkligen vara glad för att man är frisk...

Förstår att det var jättejobbigt att lämna sean också :( men ni ses igen!!!



Vi hörs och SES snart! Puss och kram

2012-02-19 @ 02:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0