Bilderbilderbilder!!!









Kommentarer
Postat av: Linn

Ååå vad fina bilder malan! Så himla kul m bilder:)

Giraffen va ju underbart söt!

Puss på dig

2012-01-15 @ 13:59:49
Postat av: Mamma

Hej min söta underbara dotter!!! Åh, vad kul med bilder!! och många också. Ja, jag förstår att du har det så där underbart som jag önskade att du skulle få ha det och uppleva. Miljöerna måste var helt otroliga, du och Sean måste vara fulla av intryck,

( man ser på ditt öga att du har ansträngt dig:)). Jag håller med Linn en väldigt söt giraff, men vad är det för " mjöl"? du har på näsa och händer. Ta väl hand om er nu, kör försiktigt och njut av både utsikter och varandra. Massor av pussar mamma.

2012-01-15 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0