bangkok osv.

Så! 
När magarna stabiliserat sig något tog vi oss över den thailändska gränsen och hamnade tillslut i bangkok! 
Så himla stort när mqn jämför med siem reap. 
Där åkte vi massa tuk-tuk, gick på lyx-bio och besökte monster gallerian MBK, började dricka chang istället för klang och tottade på en buddah av guld! 
Toppen alltså..
 
Efter bangkok var det dags att åkq till en ny paradis-ö, koh tao!
Vit sand och massa svenska backpackers..
 
Efter där var vi tvugna att åkq på visa-run, så även en snabbis i Burma har vi hunnut med!
Nu äter myggen upp oss, fortsätter snart igen!
 
Kram
Malin

Kommentarer
Postat av: Ampan

Halloj tjejer!
Man blir helt yr av eran resa!!!
Chang, klang osv......
Och hur länge var ni i Burma?
Är ni på ko Tao nu?
Längtar redan efter nästa inlägg!
Kramar till er båda
Ampan

2014-04-03 @ 18:46:49
Postat av: Linn å Tuva

Heeej moster!!!
Ååå vad vi saknar dej.. Vi såg precis att ni är på koh muuk:) åå vad mysigt! Vi blir lite lätt avundsjuka;) hehe.
Hur hade ni det på Koh tao? Gilla ni det? Vart bär det av efter koh muuk?
Här hemma är det ca 7 grader, tokmulet å regn.. Hela veckan visar en väldigt grådyster prognos, blä.
Så ni måste skriva oftare så vi kam drömma oss bort till solen;)
Kraaam å ta hand om er

2014-04-07 @ 11:59:25
Postat av: Sofie

Fasen vad ni jobbar snabbt och hårt! Jag är fortfarande så avundsjuk så jag håller på att dö, vill se en miljard bilder på alla era äventyr sen! Vi planerar fortfarande grillkväll till er ära när ni kommer hem, så gud nåde det svenska vädret om det inte är sitta-ute-väder i slutet av maj.
Själv hämnas jag på Björn genom att åka bort två helger i rad (moahahahaaaaaaa), först en sväng till syster (hon är nyopererad så jag måste komma och klappa på henne) och sen med mamma och syster till Amsterdam och alla tulpaner :)
Era vykort är bäst, haha så fint, jag lyckas alltid få dem på en regnig dag så att jag kan tänka på era soliga äventyr :D Funderar på att rama in dem bara för att de är så fina :) Saknar er en miljon, tänk så mycket kakor vi ska äta när ni är hemma igen!<3<3<3

2014-04-08 @ 16:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0